torsdag 17 april 2008

saker som är äckliga

När folk (ni vet så där äckligt) harklar sig efterföljt av en spottning (mycket äckligt) eller ingen spottning (gravt mycket mer äckligt) i offentlig miljö. Det är så äckligt så man dör eller i allafall spyr inombords eller i allafall tappar aptiten om ovan nämnda händelse sker medan man sitter och avnjuter en go vårfika (med 7 sorters kakor som en annan pensionär , jag vet, men jag är ju sjukt gammal).

Till er som nu tycker att detta inlägg innehåller för mycket parenteser osv. kan jag meddela att jag nyss har läst en intressant bok om skiljetecken (för er som inte vet vad det är så är det typ .,!?()- osv) så jag anser mig ha belägg för beteendet.


Harkla er inte i närheten av den här exotiska maträtten! (eg. lägger jag bara inte den här bilden för att visa att jag fortfarande har ungdompotential och äter cool snabbmat och inte alls bara vetelängd osv)

2 kommentarer:

Preppy sa...

Vet du vad som är helt sjukt äckligt och som jag verkligen spyr av?? Det är folk som SNORAR högt som fan, du vet verkligen draaar in/ner snoret och sen SVÄLJER det ljudligt. Det är fullt av såna både på pendeltåget och tunnelbanan. Såna människor borde på allvar skjutas. :S
Over and out...

Anonym sa...

Finns det en hel bok om bara skiljetecken? Låter ju jättespännande. Har länge undrat över hur och när man använder ";". Det kanske man kan lära sig där då, eller?