söndag 20 april 2008

fotomontage


Att ha kläder lite porrigt dinglandes från en takkrona är ju alltid ett spännande inslag i en ung kvinnas hem. Så när jag kom hem från gårdagens grillning hängde jag i rask takt upp mina genomosade kläder (i sant ekotänk - vädra istället för att tvätta!) i takkronan som egentligen bara hänger där för att den en gång i tiden, då det var inflytt i lägenheten, inte fick plats någon annanstans och så fanns det en krok i taket i vardagsrummet och ja, på den vägen är det. fast nu när jag titar närmare på bilden ovan känns den alldeles för mycket fotomontage; eg. ska ju kläderna hänga lite mer slarvigt och så där härligt uppsluppet ni vet. Men i och för sig kan det också vara just tanken med just ett fotomontage

5 kommentarer:

Dejen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Dejen sa...

Jo nog blev det en porrchock när man entrade Steelstreet 30:1. Dock var kläderna det minsta jag tänkte på. Inramade genitalier över hela lägenheten och porrtidningar på köksbordet. Skall det föreställa konst!? är det så, är det så?

kitty_k sa...

konst de luxe! Kul att just Du har hakat på trenden. Välkommen på öppet forum i ett gammalt garage på onsdag kl 15!

Dejen sa...

Icke sa nicke! Jag vet nog att ni bara vill få tag på min kuk, men den donerar jag inte!

kitty_k sa...

Tar den, får den!!