onsdag 7 maj 2008

Öppet brev till ansvariga för H&M:s höstkatalog

Hej!

Jag mottog här om dagen Er nya katalog för höstsäsongen - Tack!

Jag vill dock påtala att jag tror att något har gått fel i distrubitionen; kanske på tryckeriet? Jag tror nämligen, eller är nästan helt säker på, att ni har råkat få innehållet av hösten 1999:s katalog i den nya katalogen och av misstag råkat trycka "höst 2008" på framsidan - synd! Annars brukar ni ju ha en del snygga grejer så hoppas att ni snart utkommer med rätt katalog!!

Med vänliga hälsningar

kitty k

ps. hoppas att ni, med tanke på mitt upptäckande samt delgivande av detta till er, sänder mig en bonuscheck eller dylikt! Keep on rockin'!!

6 kommentarer:

Robert sa...

Hm...alltså är det ironi i detta på så sätt att du tycker grejerna håller klass med 1999 års mode...eller menar du faktiskt vad du skriver??

kitty_k sa...

haha.. är det någon skillnad på de två alternativen?

Anonym sa...

Jag efterlyser ett nytt inlägg!
Pusshej

Dejen sa...

Öppet brev till ansvariga för H&M:s hästkatalog

Hej!

Jag mottog här om dagen Er nya katalog för hästsäsongen - Tack!

Jag tror nämligen, eller är nästan helt säker på, att ni har råkat få innehållet av hästen 1999:s katalog i den nya katalogen och av misstag råkat trycka "häst 2008" på framsidan - synd!


Hmm, tänk om det var fullt med hästar i katalogen!

kitty_k sa...

hahaha.. sjukt läckert!! ska vi testa idén nån gång? Min kära vän Anette har ju några hästar att bjuda på och jag har ju en del hm-plagg.

Anonym sa...

Håller med amelie om att bloggen borde ha en hetare frekvens...