torsdag 22 maj 2008

dysterkvist

Just nu befinner jag mig i den ljuvliga staden E där det är tänkt att jag ska snajda till världens bästa lillasyster till hennes studentbal som är på fredag. Nu kanske det är några av er som har sett mig in real så att säga och utifrån detta chockas över att petite moi på något sätt ska kunna fixa iordning någon till något så fint som en studentbal. Därför har jag övat på syrran hela dagen/kvällen och har nu kommit fram till ett sweet koncept. Hoppas bara att jag kommer ihåg hur jag gjorde till i morgon.... Annars blir det säkert något annat sjukt snyggt konceptigt balfinigt. Tur att min världens bästa lillasyrra även klassificeras som en av de snyggaste som vandrar i ett par skor (ranking made by kitty k ranking systems)

1 kommentar:

Preppy sa...

Aaaa, gud så systerligt älskligt :)
Du måste lägga upp bilder så jag får se resultatet av systerpimpandet :)
Kraaaam