onsdag 16 juli 2008

bloody mary, var har du varit hela mitt liv?!

Ett tag var jag väldans inne på att skaffa barn och det kan jag väl kanske vara nu också, eller ja, det är väl de flesta typ vuxna. Även om folk i min omgivning tror/har trott att jag är så där tjejigt addicted till att få barn så är det felfelfel (ok, ni kan fortsätta tro det om ni mår bättre av det), det är mer en känsla av att fy så coolt att få en unge som är sjukt lik en själv och som är min och som man kan lära en massa häftiga saker, typ bli blöjfri innan de har fyllt 6 månader och sånt och äta god mat tidigt istället för att bli en jäkla kinkig unge utan hyfs som bara äter sockerchockad mat. Experimentera mera liksom! Nu för tiden känner jag mig mer bara ännu mer sugen på rött vin och smaskiga drinkar och det rimmar ju inte alls väl med skaffabarngrejen, så därför sörplar jag vin och tomatjuice ett tag till och tycker att det känns himlans gott och relaxat.


(Fast när jag väl får barn ska de faskien få sånna här coola tårtor varje födelsedag! Made by K änd Anette till Moas födelsedag; en orgie i marsipan liksom)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör du rätt i sis!!
Ringde dig idag, kan du inte skicka ditt schema sa vet man?
Jag är sjuk nämligen! Men nu har jag tagit en tablett sa nu är jag igang igen pa full rulle!
PussPuss

Anonym sa...

Se till att det inte blir en unge som bara käkat potatis heller.. Dom kidsen blir så onödigt smala av sig.. (kroppsligt och även ibland i tanken)